Piesakies konsultācijai ar kādu no mūsu speciālistiem.

Saņem tūri pa Optimistic, un uzzini kā kopā ar savu komandu variet izmainīt veidu kā strādājat - uz visiem laikiem.

Klienu veiksmes stāsti

Lietuvas Pasts .

lithuanian-post

Lietuvas Pasts kopā ar Optimistic samazina piegādes izmaksas par 56%

Ievads:

Lietuvas Pasts ir Lietuvas valsts nacionālais pasta dienests. Uzņēmums piegādā pasta sūtījumus un pakas uzņēmumiem un mājsaimniecībām visā valstī.
2023. gadā Lietuvas Pasts veica pilna mēroga testu ar Optimistic. Testa mērķis bija apzināt piegādes izmaksu samazināšanas iespējas.

Klienta atsauksme:

Lithuanian Post dalījās pieredzē ar Optimistic risinājumu, uzsverot šādus ieguvumus:

1.SAMAZINĀJA Izmantoto TRANSPORTLĪDZEKĻU SKAITU: Vienas nedēļas nogrieznī Lietuvas Pastam izdevās samazināt izmantoto transportlīdzekļu skaitu par pārsteidzošiem 56%.
2.Samazināta nobrauktā distance: Samazināts attālums: Izmantoto transportlīdzekļu nobrauktais attālums samazinājās par 35%, bet stāvēšanas laiks - par 38%.
3.Paaugstināts efektivitātes koeficients: Šāds izmaksu un laika samazinājums ļāva ievērojami palielināt efektivitātes koeficientu. Efektivitātes koeficients ir rādītājs, kas parāda, cik efektīvi uzņēmums var piegādāt savus produktus vai pakalpojumus. Šajā gadījumā efektivitātes koeficients palielinājās par 43 %.

Secinājumi:

Tas nozīmē, ka Lietuvas Pasts varēja piegādāt vairāk sūtījumus izmantojot mazāk resursu. Tas ir būtisks uzlabojums, kas uzņēmumam var ietaupīt daudz naudas.

Dariet klientus priecīgus ar ātrām piegādēm un precīziem ierašanās laikiem.