Piesakies konsultācijai ar kādu no mūsu speciālistiem.

Saņem tūri pa Optimistic, un uzzini kā kopā ar savu komandu variet izmainīt veidu kā strādājat - uz visiem laikiem.

Klienu veiksmes stāsti

Hanzas maiznīca .

latvijas-propana-gaze

Hanzas Maiznīca piedzīvo ievērojamus uzlabojumus piegādes procesā pateicoties Optimistic

Ievads:

Hanzas Maiznīca ir vadošā maiznīca Latvijā, kuras vēsture aizsākās 1996. gadā. Uzņēmums ražo plašu maizes un konditorejas izstrādājumu klāstu, ko pārdod mazumtirdzniecības veikalos un lielveikalu tīklos visā Latvijā. Hanzas Maiznīca saviem klientiem piedāvā tikai augstākās kvalitātes un svaiguma maizes izstrādājumus. Uzņēmums izmanto tikai labākās sastāvdaļas un nodarbina pieredzējušu maiznieku komandu, kuri ar mīlestību un aizrautību savu darbu.
Pēdējos gados, Hanzas Maiznīca saskaras ar pieaugošu konkurenci no citu Latvijas maiznīcu puses. Lai saglabātu konkurētspēju, uzņēmums ir uztic piegādes pakalpojumus ārpakalpojumu sniedzējiem, tādējādi koncentrējoties uz pašu galveno - augstākās kvalitātes produkcijas ražošanu. Uzņēmums vēlējās kontrolēt piegādes izmaksas, līdz ar to 2022. gadā, Hanzas Maiznīca ieviesa Optimistic. Optimistic palīdz uzņēmumam izveidot efektīvākus maršrutus, samazināt piegādes laiku un izmaksas, kā arī uzlabot klientu apmierinātību.

Klienta atsauksme:

Daži izaicinājumi, ar kuriem Hanzas Maiznīca saskārās pirms Optimistic ieviešanas:

Uzņēmums produktu piegādei izmanto trešo pušu pārvadātājus, tāpēc bija grūti efektīvi kontrolēt piegādes izmaksas.

Kas notika ieviešot Optimistic:

  1. Izmantoto ārpakalpojumu transporta vienību skaits ir samazināts par 40%.
  2. Nobrauktie kilometri ir samazinājušies par 35%.
  3. Ceļā pavadītais laiks ir samazinājies par iespaidīgiem 50%.
  4. Stāvēšanas laiks ir samazināts par 40%.
  5. Piegādes laiks ir saīsināts par 15%.
  6. Uzlabojusies klientu apmierinātība.

Kopsavilkums:

Kopumā Hanzas Maiznīcai kopš Optimistic ieviešanas ir ievērojami uzlabojies piegādes process. Optimistic ir palīdzējis uzņēmumam izveidot efektīvākus maršrutus, būtiski samazināt piegādes laiku un izmaksas, uzlabot klientu apmierinātību, padarot piegādes darbības rentablas un ilgtspējīgas.

Dariet klientus priecīgus ar ātrām piegādēm un precīziem ierašanās laikiem.